ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ

Οι Προωθητικές ενέργειες και τα δώρα που αναγράφονται στα προϊόντα απευθύνονται μόνο για πελάτες λιανικής.

 

Οδηγίες για έκδοση τιμολογίου βάση ΠΟΛ 1150 , άρθρο 39α

Θα χρειαστεί να μας στείλετε τα παρακάτω:

1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα 

2) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι  Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β’ 1468)

3) Εκτύπωση από το TAXISNET τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας (σε αρχείο pdf).

4)  Πρόσφατα επικυρωμένο αντίγραφο της έναρξης εργασιών της επιχείρησης (έως 30 ημερών)

Αν η επιχείρηση σας είναι είναι παλαιότερης χρονολογίας δεχόμαστε πρόσφατη επικυρωμένη μεταβολή των εργασιών

Αν η έναρξη έχει γίνει στο ΓΕΜΗ τότε θα πρέπει να αποστείλετε γενικό πιστοποιητικό από το ΓΕΜΗ (έως 30 ημερών)

5) Εξουσιοδότηση του νόμιμου εκπροσώπου με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα, στη περίπτωση παραλαβής απο τρίτο άτομο.

6) Επικυρωμένο αντίγραφο του εταιρικού οπου θα φαινεται ποιός είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος.

7) Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπρόσωπου της επιχειρησης

Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και θα ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί. Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.

Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης. Ο χρόνος αναμονής αποστολής των εγγράφων είναι 1 εργάσιμες ημέρες, σε περίπτωση που δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από την πλευρά του πελάτη για την αποστολή των εγγράφων τότε η παραγγελία θα ακυρώνεται ακολουθούμενη από ενημέρωση από το κατάστημα μας με email ή τηλεφωνικά.

Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxisnet.

Τα έγγραφα θα πρέπει να αποστέλλονται σε μορφή pdf σ’ ένα ενιαίο email στο info@mytechtrade.gr για να διευκολύνεται ο έλεγχος από το νομικό τμήμα.

Εφόσον ολοκληρωθεί ο έλεγχος , θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για να προχωρήσετε στην παραγγελια κ' έμβασμα.

Σε κάθε περίπτωση (αποστολής ή παραλαβής) μόνο ο νόμιμος εκπρόσωπος θα μπορεί να παραλάβει την παραγγελία, προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ – αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.

Η αποστολή θα πρέπει να γίνεται αυστηρά στην έδρα της επιχείρησης.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

Η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αυτόματα στις εξής περιπτώσεις

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών από την παραγγελία σας

Σε περίπτωση που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις

Σε περίπτωση η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας στείλουμε το προτιμολόγιο.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Για την επιβεβαίωση της ιδιότητας του υποκείμενου και του δικαιώματος έκπτωσης του αγοραστή, δηλαδή ότι είναι ενταγμένος στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΕ ΦΠΑ.