ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Για την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.mytechtrade.gr, είναι απαραίτητη από πλευράς σας η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών δεδομένων, τα οποία συλλέγονται για ασφαλείας, όπως κι ενημέρωσής σας με ενημερωτικά newsletters της εταιρείας μας. Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι τα εξής:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Διεύθυνση
  • Αριθμός τηλεφώνου
  • Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου απαιτούνται, σύμφωνα με το νόμο, ακόμη:

  • ΔΟΥ
  • ΑΦΜ
  • Επαγγελματική Δραστηριότητα
  • Επωνυμία

Τα δεδομένα που δίνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.mytechtrade.gr σε καμία περίπτωση δεν αποκαλύπτονται σε τρίτα πρόσωπα και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς, πέραν της ολοκλήρωσης της αγοράς των προϊόντων που επιθυμείτε, εκτός κι αν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή κι εν γένει για την εκλπλήρωση εκ του νόμου υποχρεώσεών μας.

  • Τα παραπάνω στοιχεία σας συλλέγονται και τηρούνται σε αρχείο προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα  σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ κι εν γένει την ελληνική κι ευρωπαϊκή νομοθεσία, τηρουμένων δε όλων των απαιτουμένων και προβλεπομένων κανόνων ασφαλείας του αρχείου αυτού.  Η διάρκεια τήρησης των ανωτέρω προσωπικών δεδομένων είναι α) για όσα αφορούν την δημιουργία του λογαριασμού σας, έως την δική σας ρητή δήλωση ότι επιθυμείτε την διαγραφή αυτών και του ταυτόχρονα την διαγραφή του λογαριασμού σας, β) για όσα αφορούν στην έκδοση τιμολογίου, για όσο χρόνο επιβάλει στην επιχείρηση ο νόμος και δη οι φορολογικές διατάξεις για την διατήρηση των σχετικών παραστατικών.  Η συμπλήρωση των εν λόγω προσωπικών σας δεδομένων σημαίνει ταυτόχρονα την πλήρη αποδοχή και συναίνεσή σας στην παρούσα «πολιτική απορρήτου», την βεβαίωσή σας ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για αυτή, το εν λόγω αρχείο δεδομένων, καθώς και για τα δικαιώματά σας που έχετε εκ του νόμου όπως καταγράφονται κατωτέρω υπό τον τίτλο Εργαλεία GDPR  (ΕΔΩ ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΑ «ΕΡΓΑΛΕΙΑ GDPR»).  Για την άσκηση των εν λόγω δικαιωμάτων σας μπορείτε να απευθύνεστε στην εταιρεία μας, ενώ έχετε και δικαίωμα καταγγελίας προς την αρμόδια ελληνική αρχή, ήτοι την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, τηλεφωνικό Κέντρο: +30 210 6475600, Fax: +30 210 6475628, 
  •                                                                                                            DOA - Service
  • Τα αξεσουάρ που διατίθενται μαζί στις συσκευασίες των προϊόντων, μπορεί να διαφέρουν ανά παρτίδα. Έχει παρατηρηθεί πως κάποιες κατασκευάστριες εταιρείες κατά καιρούς, μπορεί να προσθέτουν ή και να αφαιρούν παρελκόμενα εξαρτήματα, ανάλογα με την τρέχουσα εμπορική τους πολιτική.
    Λόγω το ότι τα προϊόντα είναι σφραγισμένα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε εκ των προτέρων.

    Επιστροφές DOA 7 ημερών

    Σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε με την ομάδα της Pricespot.gr μέσα σε διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του. To ηλεκτρονικό μας κατάστημα διασφαλίζει την αντικατάσταση οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας που έχει αγοραστεί από εμάς, όταν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις :

    -- Αν μια συσκευή λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία

    -- Αν μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στην συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς μέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας - έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα μέσα στο διάστημα των 7 ημερών.

    Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:

    Αποστέλλετε το προϊόν σε εμάς και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

    Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή επαναφοράς εργοστασιακών δεδομένων.

    Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, όπου θα πρέπει να γίνει αλλαγή κάποιου ανταλλακτικού, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.

    Το προϊόν θα αντικατασταθεί (ΜΟΝΟ και εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία ή το service)**. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το κατάστημα.

    **Για να χαρακτηριστεί DOA μια συσκευή θα πρέπει να μην έχει διαπιστωθεί σπάσιμο/ κακή χρήση και το πρόβλημα να προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος. Φυσικά αυτό θα κριθεί εκ του αποτελέσματος των διαγνωστικών ελέγχων που θα κάνει το εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο. 

    Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως 10-20 και ίσως πλέον εργάσιμες.

    Εγγύηση Συσκευών

    Όλα τα προϊόντα μας είναι Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και καλύπτονται από την εγγύηση που παρέχει η κατασκευάστρια εταιρεία . Στην περίπτωση των Xiaomi η εγγύηση παρέχεται από το κατάστημα μας για αυτό και απευθύνεστε είτε σε εμάς είτε στο συνεργαζόμενο service.

    Η εγγύηση των συσκευών, ανεξαρτήτως εταιρείας, καλύπτει οποιαδήποτε μηχανολογική βλάβη έχει προκληθεί στην συσκευή και δεν είναι υπαιτιότητα του χρήστη. 

    Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας, εκτός από τα Xiaomi των οποίων η εγγύηση καλύπτεται από το κατάστημά μας, μέσω συνεργασίας μας με πιστοποιημένο service. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ήμερου, απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία, για τα Xiaomi μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς με την απόδειξη αγοράς (παρακάτω σας παραθέτουμε τα τηλέφωνα και τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις).

    Διαδικασία επιστροφών Service

    Για να μπορέσει να γίνει σωστά η διαδικασία του ελέγχου :

    • Θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα έγγραφο με ανάλυση της βλάβης που σας παρουσιάζει, καθώς και μια φωτοτυπία της απόδειξής σας.
    • Η συσκευή σας θα πρέπει να είναι πλήρως ξεκλείδωτη (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί), ή να αναγράφονται , και αν είναι Apple να έχει απενεργοποιημένο το find my iphone.

    • Θα πρέπει να έχετε κάνει backup στη συσκευή σας.

    Σε περιπτώσεις που δεν έχουν αφαιρεθεί από την συσκευή, (pin/μοτίβο κλειδώματος, λογαριασμοί), δεν θα προχωράει ο τεχνικός έλεγχος κι η συσκευές, θα επιστρέφονται πίσω στον αποστολέα.

    Μόλις παραλάβουμε την συσκευή θα πάει για έλεγχο στο service κι αναλόγως με την επίσημη γνωμάτευση, που θα μας δώσουν, θα σας ενημερώσουμε κι εμείς αντίστοιχα.

    Που μπορώ να απευθυνθώ για επισκευή/service της συσκευής μου.

    Samsung//Nokia - η εταιρεία Smartec Α.Ε. (Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι Τηλ.: 2105820000) https://smartec.gr/gr.php 
    Samsung Greece - από σταθερό 801117267864 και από κινητό 2106897691 https://www.samsung.com/gr/

    Apple -  η εταιρεία I-System (Λ.Μεσογείων 269, Χαλάνδρι τηλ.:2152154400) https://store.i-system.gr/

    Καθώς και η εταιρεία Infoquest (Λ. Κηφισού 125 Ρέντη, Τηλ. από κινητό 2119991260 και από σταθερό 0080044145417)

    LENOVO - Για θέματα Τεχνικής Υποστήριξης – Service: 2111984507 https://www.e-lenovo.gr/contact

    REALME - (Απόλλωνος 6, Ελληνικό τηλ.: 2160027021) https://smart4all.com.gr/

    ONEPLUS - https://www.oneplus.com/gr/support/repair

    SONY  - 80111810810  https://services.sony.gr/supportmvc/el/contact/ 

    CATERPILLAR-TCL - CELLCOM Ε.Π.Ε. (Αργυρουπόλεως 65, Αργυρούπολη 16451 Τηλ: 2106621035) https://www.cellcom.gr/site/gr/contact.php

    HUAWEI & LG (Κινητά)  - Procordia (Μιχαλακοπούλου 178, Αμπελόκηποι τηλ.: 2170007575) https://huaweiservice.gr/epikoinonia/

    LG (Τηλεοράσεις) - (Αγορακρίτου 29-35 Πλατεία Αττικής τηλ.: 2108213542https://www.manolopoulos-service.gr/

    XIAOMI  :  Μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλεφωνικό μας κέντρο.